בשיתוף השב"כ: אוגדת יו"ש תרגלה פיגועי ירי וחטיפה

קובי פינקלר No Comments on בשיתוף השב"כ: אוגדת יו"ש תרגלה פיגועי ירי וחטיפה

אוגדת יו"ש תרגלה יחד עם כוחות החירום של ישראל, התחממות של מספר גזרות ואירועי טרור. במהלך התרגיל הופעלו מערכות לאיסוף מודיעין מהאוויר וניטור מידע בזמן אמת. מפקד האוגדה בלוט: "פעלנו בשילוב זרועות שכלל את כל גופי הביטחון וההצלה האזוריים וזאת על מנת להיות ערוכים באופן מיטבי לתרחישי הסלמה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (שלישי), הסתיים תרגיל של אוגדת יהודה ושומרון, שהתקיים בשיתוף השב"כ, כבאות והצלה, המשטרה, מד״א וכוחות הביטחון, במהלכו תורגלו כלל הכוחות במרחב.

התרגיל, שמטרתו הייתה שיפור הכוחות ביום פקודה, דימה תרגול פקודות אופרטיביות בזמן אמת ולקחו בו חלק כוחות מילואים מהאוגדה ומהחטיבות המרחביות.

התרחישים המרכזיים בתרגיל כללו התמודדות למול אירועי ירי וחטיפה וכן התחממות במספר גזרות במקביל. כחלק מהתרגיל נעשה שימוש במספר אמצעים מיוחדים ובהם איסוף מידע באמצעים אוויריים, מעקב מודיעיני וניטור מידע מודיעיני בזמן אמת.

מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף אבי בלוט אמר: "במהלך התרגיל התמודדנו עם מספר אירועי קיצון אליהם נדרשנו להגיב באופן מיידי, תוך שימוש מיטבי בהון האנושי באוגדה ובחטיבות. בתרגיל הופעלו פקודות אופרטיביות שנועדו לשמש בעיתות חירום. פעלנו בשילוב זרועות שכלל את כל גופי הביטחון וההצלה האזוריים וזאת על מנת להיות ערוכים באופן מיטבי לתרחישי הסלמה".



0 תגובות